En lördag

med min familj , jaa det var ett tag sedan ! Men trotts att vi är ett gäng nötter så var det mycket mysigt !
Först kollade vi på körkampen , som var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig ! Yees det var pampigt som man säger !
Efter det kollade jag pappa och stoffe på Green street hooligans ! Har ni inte sett den så är det på tiden , Helt klart en av de bästa filmerna som gjorts ! LOVAR !
Jag ska inte föra västa predikan om den men faan alla känslor i den filmen når ut genom rutan om ni förstår vad jag menar ! Är dom glada och skrattar är man själv glad och skrattar, är dom arga är man arg , ledsna aa då tjuter man som en gris (tro mej , jag satt och tjöt som en gris nyss ) Nae skitsamma denna film är ett måste !
image68

Och jag har lagt till yttligare en snygging till min "lista" :
  Hans namn är...Charlie Hunnam ! Grymt bra i filmen och hans attityd gör en tokig ! =)

Bye <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite sent påtänkt, har sett den runt 10 gånger, as bra film :D 10/10 :D

2008-04-06 @ 16:41:27
Postat av: Daniella

Lite sent påtänkt ? Jag vet att den inte är ny men kan väl rekomendera den i alla fall ?! Älskvärda fim ,

2008-04-06 @ 17:23:59
URL: http://evadaniella.blogg.se
Postat av: Fani

haha ja, dom äger lätt ;) har hört av flera att den är riktigt bra så är skapligt sugen på att se den faktiskt. jag trodde du mena att han elijah wood var snygg först och ba --> :| haha! but the other one was hot, i totally agree with u honey ;) puss!

2008-04-06 @ 18:06:49
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0