En helg utan dess like !

Mm en mycket passande rubrik i alla fall med tanke på våran mycket speciella lördag !
Fredagen var mest en slöar dag , vi satt hemma hos Jay ! Slöade och glodde på Tv .

Igår var det ju i alla fall Lördag, vilket bettyde Fest ! Och jo det vart det väl allt med lite för mycket alkohol i kroppen, jo vars det märkte vi idag när jag elin och felice låg döda i soffan och pinsamt nog fick reda på att Elin ringt en person (vet inte om det var med flit eller om hon råkade göra det när mobilen låg i fickan ) och talade in ett pinsamt meddelande på röstbrevlådan ! Mahaha !
Orkar igentligen inte skriva om gårdagens kväll för jag är inte helt återställd ännu , men en händelserik kväll var det i alla fall ! Bilder lägger jag ut senare för snart börjar OTH och jag är sjukt sugen på Cola och chips , eller kansle ostbågar !

Hörs senare ! <3

image76
En manlig jag ?

Kommentarer
Postat av: PW

Va kul att få se lite bilder ;-) Allra helst om de är från festen.......

2008-04-14 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0