Dagens:

Tummen upp : Min första tummen upp i denna blogg går till Natacha Peyre. Hon har nämligen kommit på att hennes tuttar är allt för stora och inte snygga någonstans ! Kanske finns lite hopp för bruden trots allt?! Har haft lite svårt för den fiskliknande tjejen förr men nu när hon planerar att plocka ut inplantaten känns det en aning bättre , bara läpparna som behövs förminskas sen är det klart ! För håret har också fått sig en förbättring såg jag i tidningen, inte längre platina alá fake utan naturligt blont ! U Go girl men tyvärr kan det vara svårt att tvätta bort stämplar men jag hejar på dej ! (Y)
image67
Slut på denna tid ? =)


Tummen ner : Japp den går till ungar/folk som lyssnar på musik från mobilen högt i bussen pluss lägger till några egna "vackra" toner lite då och då ! Neej mycket irriterande om jag får säga det själv , antingen sätter ni på er hörlurar eller så väntar ni tills ni kommer hem ! (N)

Kommentarer
Postat av: Fani

hahaha söt du är! :D

2008-04-16 @ 21:49:00
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0