Chokladklubba ?

Jaha ja , yttligare en skoldag och jag hade otroligt svårt att komma upp, fixade mig på typ 20 minuter och kan inte påstå att jag är den vackraste idag , men vi tackar solglajorna för ett underbart jobb...dom döljer det mesta som bör döljas , eller nått ! 

Nu sitter jag i skolan i alla fall , rast nu men snart börjar ergonomin , ska redovisa om min praktikplats aldeles snart, huhu undrar hur det ska gå , nej men de ska nog gå bra . Ska åter gå till min cola och chokladklubba! Erkänn konstigt , en klubba med chokladsmak då var jag ju bara tvungen att smaka den , kan tyvär inte plasera den än , God eller äcklig ? Hmm det är frågan , ska suga   smaka lite mer på den och ge en slutgiltig bedömning senare !

Bye Kompisar <3image66

Kommentarer
Postat av: Fani

haha, roligt du skriver sötnos! :) tycker din redovisning gick alldeles utmärkt må jag säga 8) chokladklubba låter iaf smaskigt ;) puss!

2008-04-04 @ 11:49:28
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0