Choklad i mängder denna vecka !

Ligger i sängen och käkar kyckling, pomme och vitlökssås ! Såå jäklarns gott , mihihi Kärlek till mat <3

Väntar nu på att scrubs ska börja , vart lite av en humorkväll i dag ! Sverige Pussas och Kramas började ju idag med mina favoritkomiker Björn Gustavsson och Johan Glans Med dom två i samma serie så vore det en skam att inte titta på det ! Eller hur ?!

Min dag i dag har också varit bra . Eller aa jag försov mej då, men jag måste säga att det var väldigt skönt och jag tror inte att jag missade så jättemycket i skolan endå så !
Hade spanska idag , jag och felice var så trötta i början av lektionen att vi inte fattade ett skit , men efter en cola och chokladboll så var vi på topp igen ! Plus att vi fick choklad av läraren som insperation till vårat grupparbete, min och felice choklad kom från Mexico och smakade inte så jättebra , kanske blir bättre med en kopp kaffe till , blir att prova i morgon !
Men skit i chokladen nu , Nu ska ni få veta vad mitt och felice's förra grupparbete var värt : MVG ! Hahaha sug på den ni , men nu får vi se om vi får det eller ej med tanke på att vi har varit borta på praktik när det igentligen skulle vara inne , men endå  ! =) gjorde mej glad i alla fall !

Nu ska jag kolla scrubs skratta bort alla bekymmer och läsa spanska !

see yaa <3

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0