BMW, En Disa och sexbloggar ?

Sitter i skolan nu , trött som ett as och vill bara hem ! Vet inte vad det är för fel men jag har blivit så där satans trött igen , jag som gillade att vara lite smått morgonpigg , men icke sa nicke så fort skolan börjar kommer tröttheten igen !  BOJKOTTA SKOLAN ! ;D

Måste bara klappa mig själv lite stolt på axeln idag för att jag kom in till skolan i tid. Eller aa det var kanske för att Gurra körde mej men i alla fall , fixade mej på en halvtimma, sen kom Gurris och PeMis och hämtade mej , efter det bar det av till Bråvalla för att slänga ut Pema och efter det till skolan ! =) Sicken morgon , Tack för Colan Btw fick jag i mej lite koffein i alla fall efter som att jag missade mitt morgonkaffe ! ;D
Och innan jag rundar av detta sjukt fantasilösa inlägg vill jag bara tacka Disa för att hon visade mig en sjukt äcklig sexblogg alldeles för tidigt på morgonkvisten ! Men jag gillar dej endå gummsan ! =D

image72

Puss hej hörs senare ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0